Social Icons

niedziela, 27 maja 2012

Jak pobrać doładowania? - Poradnik



Jeśli chcesz pobrać plik, wejdź w odpowiadający Tobie link (są dostępne po prawej lub lewej stronie). Następnie kliknij tam :  "Download". Pojawi ci się wtedy strona, z której pobierasz plik. Aby go ściągnąć musisz wybrać jedną z kilku ofert. Osobiście polecam tą na samej górze, ponieważ jest najłatwiejsza do wykonania (są różne dziwne oferty np. Jakie masz zwierzę :D, lecz to nie zależy ode mnie). Będziesz musiał wypełnić ankietę (nie trzeba podawać własnych danych), a następnie podać swój numer telefonu i wysłać Darmowego SMS-a. Pobierając plik akceptujesz regulamin oferty. Kiedy już to zrobisz i oferta zostanie zaakceptowana, będziesz mógł pobrać kody do doładowań.

48 komentarzy:

  1. Dzięki za poradnik! Wszystko gra, 100zł z Plusa już mam na koncie :) Zaraz doładuję rodzicom, haha zdziwią się troszkę :D Jesteś wielki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście kody doładowań działają! Już mam dodatkowe 25zł, zaraz zrobię sobie następne 50 :) Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko w jak najlepszym porządku! Teraz mam zapas doładowań na ponad rok! Dzięki ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! To rzeczywiście działa! Pobrane przed chwilą, już mam 300 zł na koncie. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie! Kto z kwejka? :D Pobrałem i jestem 150zł do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko pięknie śmiga! Mam teraz 125zł na koncie Plusa i mogę robić co chcę z kasą! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto jeszcze z bestów? :D Właśnie dodałem 75zł na mojego iPhona w T-Mobile. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko pięknie działa! Dodałem sobie 50zł na T-mobile. Sms darmowy, więc nic na tym nie tracę. Pobierajcie, naprawdę warto! Dzięki wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za doładowanie ;D dostalem 30 zł do play'a.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo pobrałem plik i wygenerowałem sobie 50zł do orange, a można wiele, wiele więcej. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sms jest na pewno darmowy ? Chce doładować telefon do Plusa, no ale mam takie trochę obawy że zabierze mi coś z konta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pobrałem 30 minut temu i nic mi nie zabrało :) A kaska ci się zwraca i tak i tak :)

      Usuń
  12. witam...chce pobraz 50 zł ale boję się ze zabierze mi pieniądzee...czy to na pewno nie jest jakies łamstwo .?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bój się :) Pobrałem przed minutą i w środku są kody, które spokojnie możesz dodać na konto. Ja mam już 125 zł :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki :) Poszło doładowanie za 50 z Orange, a jeszcze mam zamiar 100 odpalić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. królkwejkówI1 czerwca 2012 17:53

    Wy też z kwejka? To naprawdę działa! Właśnie dostałem 100zł z Orange ;] Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko działa perfekcyjnie! Pozdro i dzięki za doładowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki! Doładowałem sobie 50 zł do Playa. Super, skąd wy bierzecie te kody?!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Jesteś niesamowity! Teraz mogę SMS-ować do woli! Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Mam 100zł na T-mobile dzięki tobie! Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha! Już doładowałam sobie konto na 100zł!! Dzięki wielkie :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za doładowanko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki! Ta stronka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki wielkie! Na kwejku jednak można znaleźć wszystko! +100zł na koncie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko okej! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko działa jak należy! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej jak zajebiście! 50 zł do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę za 100 zł doładowac sobie konto. Wchodze w link i naciskam " ściągnij doładowanie " ..http://filecom.net/uNSTsjn4 Wyskakuje mi coś takiego. Naciskam pierwsze jak podane jest w instrukcji .

    Balagana - Win 100 Euro Phone Card - PIN (Poland)
    Naciskam to http://pl.balagana.net/pages/pl_PL/win100phcardstandalone/?AFID=210103&AFCID=24888843-724
    teraz wyskakuje mi coś takiego. I biorę operator : Plus .. i wpisuję nr telefonu 66******5 ... I pisze abym wysłała smsa " start fajne " .. ; l I jak wysle sms tego start fajne , to będę na koncie miała 100 zł ;> ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem jak wyślesz sms-a pojawi ci się napis download. I po prostu pobierz a tam w środku będą kody, które trzeba wpisać w telefonie. Przynajmniej tak było u mnie :)

      Usuń
  28. Dzięki za doładowanie! Wszystko w porząsiu :]

    OdpowiedzUsuń
  29. I stówa z Playa doładowana! Dzięki wielkie :) Myślałem że to ściema, a tu taki prezent ; ]

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki wielkie! 100 zł w Orange do przodu! Trzeba wysłać tylko 1 SMS-a, za nic nie płacicie :] Na święta jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko okej! Doładowałem 50zł do playa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stronka! Już 200zł na Heyah doładowałem. I co najważniejsze - 0 strat!

    OdpowiedzUsuń
  33. cos mi nie dziala...:( pomoze mi ktos?? jak cos to chcialabym w orange...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy co jest nie tak? Po prostu wypelniasz ofertę, wysyłasz darmowego smsa i powinien pojawić się przycisk download. U mnie wszystko gra ;]

      Usuń
  34. to nie działa . !
    wyskakuje coś takiego :
    Aby rozpocząć pobieranie pliku musisz wykonać jedną z poniższych ofert.
    Po poprawnym wykonaniu oferty pobieranie pliku rozpocznie się automatycznie.
    Trwa oczekiwanie na wykonanie oferty
    Progress...
    Wybierz inną ofertę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież jak jest napisane trzeba wykonać ofertę. Musisz podać tam albo nr telefonu albo wysłać darmowego smsa i wtedy będziesz mógł pobrać plik ;]

      Usuń
  35. Wszystko idealnie działa! Doładowałem właśnie 50zł do Heyah! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozdro z bestów! Właśnie doładowałem 25 zł do Plusa. Znakomity prezent na święta! ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki! 100 zł na święta z Plusa doładowane! ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Zajebista stronka a do tego jeszcze doładowałem sobie razem 200 zeta do Plusa! Dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszyscy z bestów - to serio działa! Na początku nie wiedziałem jak pobrać, ale admin tego bloga mi wszystko wytłumaczył! Nabijam kasę już przez 10 minut - mam 300zł na koncie! Dzięki ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. a trzeba miec aktywne konto, aby tak doładowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałem 0zł na koncie, ale i tak mi doładowało więc raczej można. Nie wiem, czy we wszystkich sieciach tak samo, ale spróbuj - nic nie tracisz ;]

      Usuń
  41. Wszystko ok, ALE! Wypełniając ankietę, tę na samej górze no i gdy ją wypełnię czekam na ten pin który mam dostać SMS. ale go nie dostaje, o co chodzi??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na kod - mi przyszło. Albo wypełnij inną ofertę :]

      Usuń